ÁSZF

Általános szerződési feltételek 

  1. Általános tudnivalók

    1.1 Jelen Általános szerződési feltételek a továbbiakban ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a Csodakenőcs Webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez. A Csodakenőcs Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Internet böngésző szoftveren keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. A telefonon, e-mailen leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

    1.2 A Csodakenőcs Webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárlás azonban regisztrációhoz kötött. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát, és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.

    1.3 Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások a Van Választás Kft. tulajdonát képezik, ezért azok egyedi/tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása kizárólag a Van Választás Kft. előzetes engedélyével lehetséges.

    1.4 A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata megerősítő levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor a megerősítő emailben lévő linkre kattintva vagy telefonon egyeztetve Ön megerősíti rendelését. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, ezt a Van Választás Kft. elektronikusan tárolja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. Az iktatott szerződést a vevő is megtekintheti ezen megőrzési idő alatt az áruházban a Bejelentkezést követően a „Vásárlásaim” menüpontban.

    1.5 A rendelések szállítási ideje 1-5 munkanap. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő tájékoztatást kap e-mailben vagy telefonon.

    1.6 Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes bruttó (áfával növelt) fogyasztói árak. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci végfelhasználói ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felellőséget.

    2. Regisztráció, adatok védelme

    2.1 A regisztrált vásárláskor, amennyiben nem vesz igénybe házhozszállítást, akkor elegendő megadnia a számlázási adatokat (Név, cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Amennyiben házhozszállítás szolgáltatásunkat is igénybe veszi, akkor a szállítási címet is kötelezően meg kell adnia.

    2.2 Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik.

    2.3 A Vevő illetve rendelés adatokat a Csodakenőcs Internetes Áruház üzemeltetője a Onlinex Solutions kft. biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat a webáruház adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

    Adatvédelmi politikánkat ide kattintva olvashatja el vagy megtalálja a webáruház képernőy alsó menüsorában.

    2.4 Elfelejtett jelszó: „Elfelejtett jelszó” funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Ilyen esetben javasoljuk, hogy belépést követően azonnal módosítsa jelszavát.

    2.5 Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. A Van Választás Kft. nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.

    2.6 A Van Választás Kft. minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Van Választás Kft. nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért különösen fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben is van mód.

    3. Böngészés az áruházban

    3.1 Cégünk arra törekszik, hogy minden termékkategóriában biztosítsa a maximális kínálatot, ezért választékunk naponta frissül, bővül, illetve a megszűnt termékek kikerülnek az áruházból.

    3.2 Termékeinket a képernyő bal oldalán található kategóriákban választva találhatja meg felhasználási terület szerint, vagy használhatja keresőnket, ahol kulcsszót megadva kilistázhatja a kínálatunkban található termékeket.

    4. Megrendelés feladása

    4.1 A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban = Bevásárlókosárban kell gyűjteni. A termékek a kis piros kosár ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kis fehér négyzetben módosítható.

    4.2 Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „Vissza” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Rendelés elküldése” feliratra kattintva feladja megrendelését.

    4.3 A kosár fejlécében (Megrendelés állapota) számokkal jeleztük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az átvételi módok kiválasztása a következő lépés a kosárban.

    4.5 Kiszállítás. Cégünk Magyarország területén súlykorlát nélkül vállalja a házhozszállítást.
    A fizetendő szállítási díjat a megrendelés feladása előtt a szoftver automatikusan kiszámítja, így ön is meggyőződhet a szállítási díjakról a rendelés véglegesítése elött.
    A csomagokat hétfőtől csütörtökig adjuk át postának/futárnak ami azt jelenti, hogy a csütörtök 12 óra után érkezett rendelések a következő héten az első munkanapon (ami hétfő, az ünnepnapok kivételével) kerülnek feladásra. Erre azért van szükség, hogy ne álljanak napokig a szállítmányozó cég raktárában a csomagok és így maximális minőségben kerüljenek megrendelőinkhez.

    Fizetési /szállítási módok:

    - Átutalás előre – futár kiszállítás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a rendelés azonosítóját! Az átutalást a megerősítő emailben szereplő számlaszámra kérjük.

    - Futár utánvét : a rendelés ellenértéket kézbesítéskor a futárnak kell fizetnie

    - Személyes átvételi lehetőséget nem tudunk biztosítani.

    Szállítási díjainkat az áruház képernyő felső részén lévő „Fieztés és szállítás” menüben, és a megrendelés érvényesítésekor is ellenőrizheti.

    Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

    4.6 A rendelés véglegesítése: A kosár 3. képernyőjén tudja a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Kérjük, ezen az oldalon minden adatot ellenőrizzen le ismét, és ha hibát talál, akkor a „Vissza” gombra kattintva módosíthatja a megadott adatokat. A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre. Korrigálhatja a számlázási adatokat, a szállítási címet, a rendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, és új tételt adhat rendeléséhez. Ha mindent rendben talált, akkor a „Véglegesítés” gombra kattintva a kosár 3. képernyőjén elküldheti rendelését. Ezt követően hamarosan e-mailben nyugtázást kap rendelésének fogadásáról, és ettől kezdve indul feldolgozása. Amennyiben nem erősíti meg rendelését, akkor azt nem tekintjük érvényesnek.


    4.7 Számlázás. A nyugtát vagy számlát a Van Választás Kft. állítja ki. Abban az esetben ha a rendelés véglegesítésénél nem tölti ki a számlázási adatokat, akkor automatikusan nyugta készül.

    5. Kedvezményrendszer

    5.1 Azonnal kedvezmények
    Bizonyos akcióknál egy megadott értékhatár és vagy termék darabszám elérése után a rendelés végösszegéből azonnali százalékos kedvezmény jár, amit a rendszer automatán jóváír.

    5.2 Kuponkedvezmények
    A rendelés véglegesítésekor meg lehet adni kuponkódot ami vagy százalékos kedvezményt biztosít a termékek árából vagy egy fix összegű árengedményt a végösszegből.

    6. Vevőszolgálat, levelezés, panaszkezelés.

    6.1 Ügyfélszolgálat. A szolgáltatásunk minőségének javítására és vevői vélemények, javaslatok és reklamációk kezelésére telefonos ügyfélszolgálatot tartunk fent hétköznap hétfőtől-péntekig 9-17h óra között a 06-20/377-5069 –as telefonszámon. Írásban az shop@csodakenocs.hu email címen fogadjuk a leveleket munkanapokon. Reméljük, hogy áruházunk választékával, valamint szolgáltatásaival elégedett lesz, és további érdeklődésére számíthatunk.

    7. Felelősség korlátozása

    7.1 Az Eladótól az interneten történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

    7.2 Az Eladó semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglalt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek azok be:
    - az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem az Eladótól származó bármilyen adat;
    - bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza a web áruház akadálytalan működését és a vásárlást;
    - bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
    - bármilyen adatvesztés;
    - bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működése;
    - bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei a szolgáltató hálózatban.

    8. Elállás joga

    Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe: kérem kattintson ide vagy az áruház alsó részében lévő "Az ellállás joga" menüpontra.